Αρθρίτιδα και Τροφές

16 φανταστικές τροφές για την αρθρίτιδα.

Γνωρίζετε ότι οι σωστές επιλογές στη διατροφή σας μπορεί να βοηθήσουν στην ανακούφιση από τον πόνο της αρθρίτιδας; Οι συνιστώμενες τροφές που μειώνουν τη φλεγμονή περιλαμβάνουν αυτές που περιέχουν λιπαρά οξέα Ωμέγα 3, βιταμίνη D και αντιοξειδωτικά (βιταμίνη C, καροτένιο και βιοφλαβόνες). Αυτός είναι ένας χρήσιμος κατάλογος (με συνταγές), για να τον προσθέσετε στη λίστα σας για το σουπερμάρκετ.


  • 1. ΛιναρόσποροςΔύο βασικά συστατικά του λιναρόσπορου είναι το άλφα-λινολενικό οξύ (ALA) και οι λιγνάνες, που βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής. Ο λιναρόσπορος δεν είναι μόνο εξαιρετικός για την αρθρίτιδα, αλλά μπορεί επίσης να βοηθήσει στην καταπολέμηση των καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου.

  • 2. ΚαρύδιαΑυτοί οι γευστικοί καρποί υπερχειλίζουν από λιπαρά οξέα Ωμέγα 3, που είναι ένα άριστο αντιφλεγμονώδες βοήθημα. Αρκούν περίπου 28 γραμμάρια καρύδια την ημέρα — δοκιμάστε τα στη σαλάτα.

  • 3. ΣολομόςΑυτό το ψάρι είναι δημοφιλές για όσους ψάχνουν λιπαρά οξέα Ωμέγα 3 και βιταμίνη D. Περίπου 115 γραμμάρια σολομού σας δίνουν πάνω από τη συνιστώμενη ημερήσια δόση βιταμίνης D και των Ωμέγα 3 λιπαρών οξέων. Ο σολομός είναι επίσης πλούσιος σε πρωτεΐνη που μπορεί να βοηθήσει τους χόνδρους των αρθρώσεων.

  • 4. ΜπρόκολοΦάτε μπρόκολο! Μια μελέτη που έγινε στη Mayo Clinic στις ΗΠΑ βρήκε ότι το μπρόκολο καταπολεμά την ανάπτυξη της αρθρίτιδας. Ένα συστατικό του μπρόκολου, η σουλφοραφάνη, μειώνει τη φλεγμονή και μπορεί να βοηθήσει τους χόνδρους των αρθρώσεων. Το μπρόκολο είναι επίσης γεμάτο από Βιταμίνη C.

  • 5. ΠιπεριέςΑυτά τα χρωματιστά λαχανικά έχουν μεγάλη βαθμολογία στις στατιστικές: Ένα φλιτζάνι κόκκινες πιπεριές υπερβαίνει τη συνιστώμενη ημερήσια δόση βιταμίνης C. Οι πιπεριές είναι επίσης γεμάτες με αντιοξειδωτικά, ειδικά καροτένιο, που διαθέτει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

  • 6. ΑνανάςΤο βασικό στοιχείο αυτού του τροπικού φρούτου είναι τα αντιοξειδωτικά. Κάθε φλιτζάνι ανανά είναι πλούσιο σε βιταμίνη C. Ένα άλλο συστατικό, η βρομελίνη, βρίσκεται στο στέλεχος του ανανά και βοηθάει στη μείωση της φλεγμονής.

  • 7. ΦράουλεςΔύο εκπληκτικά αντιοξειδωτικά κάνουν τις φράουλες τέλεια τροφή για την καταπολέμηση της αρθρίτιδας. Το ένα είναι η βιταμίνη C — ένα φλιτζάνι φράουλες υπερκαλύπτει τις καθημερινές ανάγκες. Το άλλο είναι οι Ανθοκυανίδες (κόκκινα φρούτα & μούρα), που βοηθούν στην ελάττωση της C αντιδρώσας πρωτεΐνης (CRP) στον οργανισμό για τη μείωση της φλεγμονής.

  • 9. ΚολοκύθιαΚαι τι δεν έχουν αυτά τα λαχανικά! Φορτωμένα με βιταμίνη C, λιπαρά οξέα Ωμέγα 3, βιταμίνη Κ και β καροτένιο, τα κολοκύθια είναι ο άριστος σύμμαχος στη μάχη σας κατά της αρθρίτιδας.

  • 10. ΣπανάκιΣύμφωνα με τη διαδικτυακή βάση δεδομένων σχετικά με διατροφικά στοιχεία, Nutrition Data, ένα φλιτζάνι μαγειρεμένο σπανάκι περιέχει 1111% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης της βιταμίνης K. 1111%! Υπολογίστε επιπλέον το ασβέστιο, το μαγνήσιο και τα αντιοξειδωτικά, όπως οι βιταμίνες C, E και A, και έχετε ένα εκπληκτικό τρόφιμο ενάντια στην αρθρίτιδα.

  • 11. ΓλυκοπατάτεςΜια μέτρια γλυκοπατάτα έχει περισσότερη από τη συνιστώμενη ημερήσια δόση βιταμίνης Α. Και αν ψάχνετε για β-καροτένιο, βρήκατε το σωστό λαχανικό. Οι γλυκοπατάτες έχουν επίσης περίπου τη μισή συνιστώμενη ημερήσια δόση της βιταμίνης C.

  • 12. ΦακέςΑυτά τα αποξηραμένα όσπρια υπάρχουν σε όλη τη γκάμα γήινων χρωμάτων και παρέχουν ένα καλό ποσοστό των ημερήσιων αναγκών σας σε φολάτη (φολικό οξύ). Είναι επίσης μια από τις πλουσιότερες φυτικές πηγές πρωτεΐνης, ινών και βιταμίνης B6. Αυτά και άλλα θρεπτικά συστατικά τους, κάνουν τις φακές υπερτροφή για την προστασία του σώματος από την αρθρίτιδα.

  • 13. ΣκόρδοΤο φρέσκο σκόρδο ζωντανεύει οποιοδήποτε φαγητό, ενώ παράλληλα προσφέρει ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που ενδέχεται να βοηθούν στη μάχη κατά του πόνου από τη ρευματοειδή αρθρίτιδα. Μια μελέτη του 2013 παρατήρησε ότι οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του σκόρδου οφείλονται στην ικανότητά του να περιορίζει την παραγωγή κυτοκινών, μιας ουσίας που ενεργοποιεί τη φλεγμονώδη αντίδραση.

  • 14. Τζίντζερ (Πιπερόριζα)Το τζίντζερ μπορεί να αποκαταστήσει την ισορροπία ολόκληρου του οργανισμού. Η τζιντζερόλη είναι η χημική ένωση του τζίντζερ που του δίνει τις γευστικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του. Οι μελέτες έδειξαν ότι η τζιντζερόλη και τα άλλα συστατικά του τζίντζερ μπορεί να βοηθήσουν στην πρόληψη της φλεγμονής και της βλάβης των αρθρώσεων.

  • 15. ΜπανάνεςΣίγουρα, έχουν πολύ κάλιο, αλλά οι μπανάνες αποτελούν επίσης καλή πηγή της βιταμίνης B6 που καταπολεμάει την αρθρίτιδα, της φολάτης και της βιταμίνης C. Επιπλέον είναι εύπεπτες και αποτελούν άριστη πηγή χορταστικών ινών. Πώς να μην τις λατρεύουμε; Οι μπανάνες είναι υπέροχες!

  • 16. ΓαρίδεςΓιατί είναι τόσο δημοφιλείς οι γαρίδες; Ίσως γιατί είναι γευστικές. Ίσως γιατί είναι θρεπτικές. Οι γαρίδες αξίζουν πολλά συγχαρητήρια — είναι μία από τις λίγες, τόσο μεγάλες διατροφικές πηγές της βιταμίνης D. Οι γαρίδες επίσης περιέχουν λιπαρά οξέα Ωμέγα 3, σίδηρο και βιταμίνη B12.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *